sobota 25. července 2015

3 týdny do odletu...aneb předodletové šílenství v začátcích

Jak jsem slíbila tak i dělám :) Nový článek se pomalu, ale jistě líhne....
Od pondělí, přesně za 3 týdny odlítám a když si to tak uvědomím, je to úplně ŠÍLENÉ! Protože předchozí 3 týdny utekly jako voda....vlastně ještě rychleji. A mě toho čeká ještě tolik!
Minimálně 2 další týdny strávím prací, teda ne každý den, ale skoro každý- tím jsem si zkrátila ten "můj" čas v ČR ještě trochu více, než jsem chtěla. Ale tak aspoň nebudu válet šunky doma, ani na koupáku a nebudu šílet, co ještě nemám nachystané :)
Protože toho času už nazbyt vážně nebude, vytvořila jsem si takový předodletový kalendář, kde si zapisuju, co je potřeba stihnout, s kým se ještě vidět a kde nejlépe mi to pasuje.

Je fajn vědět, co vás ještě čeká, které dny máte volno a kdy si naopak už nic neplánovat. 
Z doktorů už mi chybí jen zubař, a to hned dvakrát a díky tomu si i jeden z volných víkendů nejspíš protrpím...(vytržená 8ka)- ale třeba mě to letos překvapí a já odejdu jako hrdina za 15 min bez bolesti! To by bylo super!

Pak mě ještě čeká pár rozluček. Hned příští týden se nejspíš naposled uvidím s Káťou a Káťou a asi taky s Magdou. Ach jo...A 9.mě potom čeká loučení s Nikčou. U ní mě to mrzí teda pořádně, protože s největší pravděpodobností zmeškám její svatbu, kterou plánuje na příští rok.
S mojima holkama ze střední ( Emčou a Ivčou) je plánovaný víkend 7-9 :) No a ten poslední víkend už bude nejspíš plně balící a chystací.
Na co nechci v kalendáři zapomenout a potřebuju ještě dopsat, jsou oblíbená jídla, která si v USA nejspíš nedám (a nebo možná jo? Kdo ví...) každopádně to nechci podcenit a tak si tam ještě musím zařadit kuře na paprice, žampionovou omáčku, smažené (všechny druhy) sýry a hřibovou vánoční polívku, ta mi bude chybět úplně moc.
NA svůj seznam si postupně zaškrtávám, co mám a co naopak musím ještě dokoupit. Dárečky pro family už skoro mám, kosmetiku a léky pro sebe (až na malé detaily). Taky si musím přibalit svoje oblíbené mňamky a už se mi taky v pokoji hřejí dvě oblíbené marmelády, doufám, že mi je teda nikdo nevezme na celním.
Ještě chci proplánovat oblečení...uááá, to bude den strávený jen s přebíráním šatníku. Znáte to, když máte oblíbené kousky, pak některé, bez kterých víte, že nevydržíte...a pak si říkáte...a co kdyby? No, už samu sebe vidím, jak se v tom všem přehrabuju a zoufám si! Nejspíš na tohle všechno pozvu holky (a udělám tak i velký "bazar").
No, předodletové šilenství začíná....
O tom, co si nutně potřebuju zabalit zase příště :) Vám všem přeji hezký víkend!
P.S. Víza včera dorazila, jupííííí!!!!

P.S.S. Uvažovali jste nad tím, co vám z ČR bude chybět nejvíce, až vyjedete někam za moře? Já, při svém takřka každodenním výběhu si uvědomuju, že mi bude chybět příroda při běhání. Vidět západ slunce nad lesem, cítit čerstvě posekanou trávu nebo slyšet bečet ovce....


jedna od nás z vesnice :)

Žádné komentáře:

Okomentovat