neděle 19. července 2015

Month to go....

Po nějaké té době (ano, 10 dnech) se znovu hlásím. Opálená, spokojená, odpočatá :) i když po náročné cestě lehce přejetá. 
Týden strávený na dovolené byl naprosto fantastický. Užila jsem si každou minutu plnými doušky. Itálie je nádherná, miluju jejich architekturu domů, krásné hory i přírodu. Hned první den jsem se stihla spálit, ale i objevit, že i v Itálii můžu krásně běhat hned podél pláže, takže jsem každý den strávila aktivně. Několik hodin v moři, 2 cvičení a více než 55 km v nohách mi bylo zárukou, že jsem si ji užila nejen flákáním, opalováním a rochněním, ale i aktivně, což je pro mě, sportovního nadšence podstatné.
Nebudu zapírat, týden dovči utekl jak voda (a já si tak ukrátila čekání na odlet) a my jsme doma. Snažíme se odbordelizovat náš byt, prát (doufám, že tu naši pračku nezavaříme) a uklízet. 
Sumasumárum jsem zjistila, že:
Nejlepší pizza v Itálii ever je MARGARITA
Vína jsou lehoučká, pijou se sama :D
Těstoviny tak dobré, jako domácí od vinaře prostě v obchodě NEKOUPÍTE
Výběr sýrů od farmářů snad nikde jinde NESEŽENETE
Fešní Italové CHECKED! 
Nejhezčí zážitek byl VÝCHOD A ZÁPAD SLUNCE
Nejhorší zážitek snad jen KOMÁŘI A MEDŮZY (ale být požahaná znamenalo nechat se jít natřít fešným plavčíkem :D) 
Prostě parádní dovča se vším, jak má být!!!!
S bráchou na cestě z pláže

Jeden z úžasnch západů při mém večerním výběhu

Večerní procházky byly příjemné, zvlášť po extrémně horkých dnech

Moře bylo teplučké :)

I takový výhled na moře jsme při kratším výletu měli :)





Poslední den jsem si přivstala na východ slunce

Nejlepší zmrzlina EVER, naproti kostela v Martinsicuru! Doporučuju


Dechberoucí Italské Alpy


Od dnešního dne za 28 dní se už snad budu vznášet ve vzduchu (resp. už budu v NYC). K tomu, abych tam mohla být mě v nejbližší době čeká ambasáda. Už v úúúúterý na 9:15, tak na mě myslete, ať jsou hodní :)
Proto už poctivě chystám dokumenty, cvičím úsměv a snažím se nebýt nervózní ( ač to nejde), naštěstí s sebou budu mít záchranu v podobě kamarádky, ke které už zítra mířím, juchů :)

A o tom, jaký byl můj výlet do Brna a Prahy zase později v tomto týdnu :) A držte pěsti nejen mě, ale i kámošce, protože :) i u ní to snad bude na brzký výlet na ambasádu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat