pátek 7. srpna 2015

10 dní do odletu...

Nějak se mi tomu pořád nechce uvěřit, že mi v České republice zbývá mých posledních 10!!!! dní. V posledních dvou týdnech, kdy jsem nestíhala vůbec, ale vůbec nic, než jen chodit do práce, z práce a občas něco doma udělat, jsem měla pocit, že ten můj čas běží snad ještě rychleji.

Co se událo?
Potom, co mi dorazila víza a já si tak oddychla, že mám docela velký stres za sebou jsem konečně zaplatila i poplatek agentuře. Je fajn mít i tohle za sebou a nemuset tak myslet na to, že pořád musím něco platit...
Začala jsem taky s balením. Vždycky jsem každému radila, ať to s tím nepřehání, přeci VŠECHNO V USA JE.  Beru svá slova zpět a omlouvám se těm, kteří se nemůžou zabalit!!!! Balení na rok, popř. delší dobu je neskutečné...Ještě nemám vše dokoupené a už mám plný kufr.

Kdo by si myslel, že je toto nepořádek, musel by přijet ke mně dnes...vypadá to tu jak po prostřelení dělem :D

Prozatím jsem si dokoupila potřebnou drogerii a kosmetiku, kterou s sebou do USA ráda potáhnu.



Třeba Bioderma a její micerální voda je prostě k nezaplacení aa za tu cenu se vyplatilo, abych si koupila hned litr, protože je to to nejlepší, co používám. Taky jsem si pořídila pěknou zásobičku antiperspirantů, které se v Americe už sice prodávají, ale stále tam není tak velký výběr jako u nnás. Stejně jako odličovací tampónky. Pravda, na ty jsem sice narazila v Dollar store, ale proč si je nekoupit levněji ještě u nás?
Co bylo MUST, jsou zubní kartáčky Curaprox. Už je používám nějakou tu dobu a musím říct, že jsou prostě nejlepší a tak mám hned dvě balení po 3 kusech.
A v neposlední řadě jsou to tampóny, kdy jsem s tou "českou kvalitou" prostě spokojená nejvíce...
Pak se jistě najdou i různé serepetičky, které si potáhnu, jako make up, nějaké řasenky atd., ale to vím, že s klidem koupím i v USA a nemusím se zásobit.

Pořád tak nějak čekám, že mi dorazí letenka, kdy dnes přesně to je 10 dní před odletem a letenka by se měla objevit na aupair roomu, budu doufat, že nejpozději v pondělí přijde a já se tak slavnostně dozvím, kdy konečně letím. Přiznám se, že mě to drží tak trochu v nejistotě, ohledně cestování do Prahy...kdy, v kolik a jak?

Co mě ještě čeká?
Není toho málo...
Hned v pondělí musím na (doufejme už poslední) prohlídku k zubákovi. Potom, co jsem se taktně zbavila nenechavé 8ky minulý pátek jsem si užila krušné chvíle. Snad už v pondělí budu moct říct, že mám zuby v pořádku.
Další den- kdy jsem si vzala volno v prác!! (ano, i týden před odletem chodím do práce), si zajdu vyřizovat mezinárodní řidičský průkaz a hned ve čtvrtek mě čeká i ukončení zdravotního pojištění v ČR: Budu se modlit, aby se mi v průběhu 3 dní, co pojištěná nebudu nestalo nic a já tak nemusela vysolit pár tisíc za ošetření. To by bylo opravdu nemilé....
A v neposlední řadě jsou to dvě plné moci, které musím nechat potvrdit a tak zplnomocnit mamku.
A pak už je tu pátek a poslední sobota. Doufám, že v té době už budu nachystaná, snad i dobalená, abych si mohla ještě užít poslední chvíle s rodinu. Nějak na mě doléhá, že budu bez nich docela dost dlouhou dobu- rok, ožná i dva? A tak bych si to s nima chtěla ještě užít.
V neděli už me pak čeká odjezd, budu doufat, že za Haničkou do Brna :) kde se naposledy uvidíme v ČR. Mimochodem, i ona už má svůj MATCH  a odlétá za 14 dní po mně!!! Budu doufat, že v USA nás budou čekat nějaké parádní zážitky....a ač to ona ještě neví, chtěla bych ji zlanařit na společnou dovču na lodi :P budu doufat, že bude pro, protože já jsem 100% :)

A tak, v tomhle volném dni, kdy i Česko (nejen Texas) sužují horka, se jdu zabednit proti horku doma a začít pořádně třídit věci a oblečení...drte mi palce, není to totiž žádná procházka růžovou zahradou.

4 komentáře:

  1. Jo baleni, vim o cem mluvis, ceka me to taky za chvilku. Odletam 24., sice zatim 'jen' do Irska, ale sbalit se na rok bude zase orisek. :-D Takze moc drzim palce, at se zadari a vse je ve vahovem limitu hlavne! ;-) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ono nacpat to do kufru, ať už letíš kamkoliv je oříšek :D a vůbec neplatí heslo: ONO SI TO TAM KOUPÍŠ. Dneska jsem zjistila, že mám půlku kufru dárků a kosmetiky....

      Vymazat
  2. Super, blog, ráda čtu o tom, jak se vy budoucí aupair chystáte, vždy je tam napsáno něco, na co bych třeba zapomněla nebo si neuvědomila :D. (já letím s Haničkou taky 31.8. :).)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, vy už to máte taky za pár :) Však kdybys potřebovala něco poradit, pomoc, klidně piš, ráda poradím, přeci jen, jako aupair sice až tak profi nejsem, ale cestování do US mám už docela v malíku...teď se momentálně potýkám s váhou :D- ne svojí!

      Vymazat