pátek 11. září 2015

First weeks...






Po příletu do Houstonu na mě hned první ráno čekalo přivítání s Laurou, zdá se to úplně neuvěřitelné, že je to 9 měsíců, co jsme se neviděly...a najednou jsem měla pocit, že to je jako včera...
A tak jsme se vydaly na náš pravideln Starbucks a hned potom pro malou. Bylo super vidět, jak nám to všechno pěkně jde. S se s Laurou staly kamarádkama a my si tak perfektně všechyn tři užily víkendovou zoo.
Hned v neděli jsme se s Laurou a její kamarádkou (teď už můžu říct i mojí) vydaly na Hamilton Pool. Je to jeden z dnešních "divů světa". Není sice nikde vepsaný, ale je to prostě nádhera. 

Ten další týden už jsem byla in charge, i přesto, že tady Laura ještě byla...no, s odstupem musím říct, že to naše seznamování probíhá postupně a myslím, že je to den ode dne lepší, ale začátky byly opravdu těžké. Mít kolem společnost rodičů a ještě dalších lidí...no, necítila jsem se zrovna dvakrát nejlépe...a když Laura odjížděla, slzy jsem měla nejen na krajíčku...
Po 3 týdnech můžu říct, že až na ta rána, která máme po většinu dní docela krušná, se sžíváme hezky. Malá naprosto nádherně spolupracuje, když jsme spolu samotné, je to to neslušnější a nejhodnější stvoření na světě...Trošku horší to je, když vycítí přítomnost rodičů...ale i tehdy, pokud ji zrovna něco nenaštve, dokáže být super kamarádka. Myslím, že za pár týdnů budeme fajn...jen si zvyknout na to, že období vzdoru není jednotýdenní záležitost... :) A vytváření si vlastního, dětského názoru zabere docela dost času....
Toť asi k tomu.
V rodince se cítím dobře :) I po 3 týdnech se stále nějak sžíváme dohromady a zvykáme si na sebe...ale mám v obou rodičích, hm, řekněme, docea slušnou podporu.

Co se týče kamarádů v Houstonu, tam to nemá chybu :)
Hned prvná týden jsem se potkala se Silviou ze Slovenska a společně v dalších týdnech jsme vtvořily "partu" o několika členech- věřte nebo ne, historie se opakuje a vlastně se daly do kupy nové aupairky z rodin, kde bývalé aupairky taky tvořily partu :) A já byla jednou z nich...je to naprosto super pocit...a o našich zážitcích určitě uslyšíte :) V dalším článku- CAMPING





Žádné komentáře:

Okomentovat