sobota 26. září 2015

Camping

Hned druhý týden u rodinky jsme si s holkama vymyslely, že bysme mohly jet na víkendové campování do Austinu. Kdo mě zná, ví, že Austin naprosto miluju a všechno, co je s ním spojené. Co více, campování je pro mě něco, co naprosto zbožňuju, ač už to takřka neprovozuju. A tak jsem se doma zeptala, aniž bych teda nějak moc čekala, že mi ten volný víkend dají. Přeci jen- v rodince jsem byla jen 2 týdny a tak mi i připadalo hloup se hned ptát na svůj volný víkend. No, ale doma bylo požehnáno a tak už se konaly velké plány.  Rozhodly jsme se, že nakonec pojedeme v 5 lidech- 5 různých národností- v mém milovaném autíčku.
A tak jsme v pátek se Silvi nabalily kufr stanem, postelema, židličkama a šly se na tu cestu vyspat. No, spaly jsme asi 6 hodin a už vstávaly, ale na cestu jsem se cítila dobře odpočinutá a všechno bylo v pohodě. Holky jsme vyzvedly a už se jelo. Čekala nás takřka 3 hodinová cesta do Austinu, kde jsme na pár hodiny zastavily a kochaly se...a já si hned v záchvatu nadšení koupila nááádherný řetízek s mapou Texasu, který prostě MILUJU!










Po Austinu už byl čas se vydat na naše camping place. Hned po příjezdu nás čekalo jedno velk zklamání- nemůžeme mmít táborák, chjo, ale co, okoukly jsme náš camping plac a sjely do obchodu, každá dle své chuti a košíky byly za chvilku plné.
Následovalo stavění stanu, tuto část bych teda radši vynechala...představte si 5 holek, jak se snaží postavit jeden zapeklitý stan. No, myslím, že ten, kdo se na nás díval, se musel hodně smát, ale musí se nám nechat, že jsme se smály taky. Nakonec to ale dopadlo dobře a stan nám ani v noci na hlavu nespadl.
Po náročné noci- jj, pařily jsme jako divé, jsme zabalily saky paky a vydaly se zpět do Austinu na nějaké teplé jídlo a obhlídnout Capitol, který mi vezme dech snad pokaždé...
Miluju řízení, ale po téhle cestě jsem byla tak unavená, že se mi do auta na delší cestování už sedat nechtělo.
Ale za camping to stálo!

Mimochodem, doporučuju úplně nejlepší hru na světě!!! Při seznámení s "klukama od vedle" jsme hrály Cards against humanity :)


Žádné komentáře:

Okomentovat